Monday, January 31, 2011

ATM telan cart


salam.....senyum:) ...pe kaabar kat  para bloger sekalian... ni akunak cite tentang satu ATM kat satu tempat ni...korang mesti pelik kan cam ne lak ATM leh telan cart ,ATM kan mesin cam ne lak die  telan cart.Ni aku  nak cite ,ade la  satu hari tu  aku g la jalan2 ngan member aku. mase tu kite  org nak  pegi  makan  kat satu kedai mamak ni...da sampai kedai tu je  baru aku perasan yg duit kat dompet aku tinggal RM 10 je.Tinggal RM 10je pe nak wat  jalan2 dengan Rm 10 je, paling  kurang pon dalam tangan mesti ade RM50, lepas la duit minyak, tol.rasenye  x yah ,sebab aku jalan naik  moto. aku perasan yg sebelah kedai  tu ade  bank, biase la kat bank mesti ade mesin ATM  ,jadi aku  pike nak keluar kan duit la.. aku pegi je kat ATM tu ade sehelai kertas tu lis MAAF,, ATM TELAN CART ,aku  pon pelik. ATM telan cart????????logik ke??? ni  kau tengah pelik ni..






Nasib baik  bende yu telan cart je,kalau telan ngan org  sekali , payah tu....jadi berhati-hatilah  bile nenggunekan ATM...
dah la  tu aku merepek kan... senyum selalu,:)

4 comments:

KONCO BLOGGY! said...

cart or CARD????

haha..

SAYA WAT CONTEST 2 HARI JE!

http://blogz-anda.blogspot.com/2011/01/contest-yazid-rm10-topup-utk-2-hari.html

EZAD [M.X] said...

soru sori... aku ni kan kadang2 suke merepek.... sebab selalu makan kerepak... senyum selalu...:)

fazrena said...

shaminor,follow my blog jgk yer..http://greentreebrown.blogspot.com.

nice btul cite ATM ko..ak x pnh la kena telan card..just kena telan duit ade la..mesin tu x bg ak kuarkn duit..heheheh:)

EZAD [M.X] said...

faz tu aku pon selalu..hehehheeee......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...