Tuesday, May 24, 2011

MEMANCING DAN HIDUP KU.......^_^

Salam.... senyum....^_^
 Dah lame aku  tak buat entry kan.....sape kat sini suke memancing... angkat joran.... aku memang suke sangat memencing... ikan terbesar yg pernah aku dapat ikan haruan  , tak la besar mane pon ade la panjangnye dalam 2 kaki.... Aku suke memencing ni sebab pertame: macam pemancing yg lain aku suke berentap dengan ikan2 yg beser2. Kedua: bile aku memencin aku rase tenang, masalah aku semua hilang. Ketiga: Dapat aku melancog kat malaysia ni,tengok kebesaran yg maha esa.

ikan haruan

Sekarang ni aku dah sambung belajar kat Bangi,susah la gak sekarang aku nak pergi memancing , tapi aku dapat lepaskan rindu aku dekat memencin.. aku tengok org memancin la....
Ade la satu hari ni aku membelek2 Youtube.com  aku jumpe satu Channel ni tentang memancin ni. tapi Channel ni luar negara punye la...
aku tak sempat lak nak downloads videonye... tapi aku boleh bagi link nye...
http://www.youtube.com/user/AddictiveFishing

ni tuk youtube punye channel die nye web yg ni...






http://www.addictivefishing.com/

kat sini cam2 tip memencin die bagi....
ok lah sampai sini je lah aku merepek... lain kali aku merepek gee..
tq sebab sudi bace blog aku yg tak seberape ni..
wasalam.....senyum selalu...^_^
pepepon ia tetep terbaik.......!!!!!!!!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...