Thursday, February 17, 2011

APE YG AKU BOLEH KATEKAN >>>


NARUTO
Anime & manga  NARUTO  sape yg x kenal dan x minat cite tu zaman sekarang ni kan..ku pun x ter kecuali la ,NARUTO dalam bahasa jepon tiada maksut tapi dia merujuk kepada pusaran air dan salah satu bahan yg diletakan diatas ramen / mee jepon ,dan  itu  adalah makanan kegemaran NARUTO . (tu yg  aku tau la)
Anime&mange NARUTO

ni menceritakan tentang seorang ninja lelaki yg sunguh bersemangt ,tapi dia menghadpi masa kecil yg memeritkan ,disebab kan dia disisikan oleh semua orang kampun ,dia dibenci kerana ada sekor setan yg telah di kurung dalam badanya oleh babanya sendiri.setan ni pernah membuat kemusnahan keatas kampong mereka metahun lalu,yg telah banyak meragut nyawa ninja dan orang kampong mereka ,akhirnya  dia bertemu dengan seorang ninja ,iaitu cikgu iruka ,dia lah orang pertama yg menerima  NARUTO sebagai diri dia yg sebenarnya dan selepas tu dia mula mendapat ramai kawan. NARUTO sebenaarnye da jatuh hati kat satu awek ninja ni name die sakura J . panjang sangat aku wat pendahuluan kan,oh sebelul aku lupe ni NARUTO ade seorang sahabat dan juga sebagai seorang pesaing.namanye sasuke.
Sekaran g aku masuk pe sebab aku minat anime&manga NARUTO , sebab pertame anime&manga ni buat aku terpike pe sebenarnya yg akuperlukan dalam hidup aku ni, sebelum ni aku jalani hidup ni macam x de hale tujuan ,aku redah je pe yg ade kat depan aku ni  tak kesah batu ke,banjir ke,pintu besi,rebut+petir+putting beliung, dan sema ktudengannya.tapi lepas aku tengok cire  NARUTO  aku mule ter sentuh, dan mule fikir tentang pe yg aku nak dalam hidup aku ni.bukan sekadar nak  seronok je… sekarang ni aku tengah cube untuk cari pe yg aku hialang..hmmm…pe ye…
Cerite ni juga buat aku ter fikir cam ne nak mem perbaikkan diri yg serbe kekurangan… hmmmmm
 pe yg  aku boleh katekan aku memeng suke cerite ni...senyum:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...