Wednesday, April 13, 2011

PERCUBAN TERBARU...........^_^

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.... senyum..^_^

Sejak lahir lagi kite dah mule belajar , kenape aku cakap macam tu sebab sejak lahir lagi ibu bape kite dah ajar kite macam-macam cume kite je yg tak faham. bile kite meningkat dewasa barulah kite faham pe yg mereka nak ajar kat kite, tapi ade sesetengah dari kite yg  sobong bodoh, dah la tak tau tapi tak mahu bertanye, pastu pure-pure tahu pulak tu, ade jugak yg dah tahu  tapi tak mahu kongsi pengetahuan tu.Susah kalau ade orang cam ni, jadi harap-harap kite s tak termasuk dalam salahsatu golongan tu kan.

tu mukadimah je, cite yg aku nak bagi tau ni , pasal minggu ni, Aku dapat  satu ilmu yg baru tentang photoshop , aku nak tunjuk sikit hasil yg aku dah buat.
korang boleh nilai bagus atau buruk..^_^

MUSIC WARP

[M>X]

ADA GAYA

tu lah hasil pe yg aku belajar, kalau deyg rase aku ni ketinggalan zaman aku tak kesah, in bagi aku satu bende baru, jadi aku hanye nak konsi..
dan korang boleh nilai pe yg aku buat ni ok ke tak....
 ok lah sampai sini je lah aku merepek..
senyum selalu...^_^
 dan moga dapai belajar baru dalam hidup korang, tak kirahal beras atau kecil,senang atau susah, semuanye ilmu.

9 comments:

Nurul Syazana Noorhijas said...

wah , bole buatkan zana ni . :)

Nurul Syazana Noorhijas said...

wah , bole buatkan zana ni . :)

Nurul Syazana Noorhijas said...

wah , bole buatkan zana ni . :)

Sunah Mohammad said...

nice! dari dulu saya nak belajar bende lightning ni...T_T

EZAD [M.X] said...

senyum..^_^
zana: kalau nak bagi lah gambar,
t aku leh buat kan..

EZAD [M.X] said...

senyum....^_^
sunah: nak boleh.. cube cari kat youtub.com
aku nak bagi kink dah lupe Url nye...

EZAD [M.X] said...

senyum....^_^
sunah: nak boleh.. cube cari kat youtub.com
aku nak bagi kink dah lupe Url nye...

yad'z said...

nice... keep learning bro... photoshop ni best.. macam2 boleh buat.. (^_^)

EZAD [M.X] said...

senyum....^_^
yad`z: terimekasih tuk sokongan....
ya tepai sekali...photoshop ni cam2 ada..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...