Wednesday, February 16, 2011

SAKIT HATI... SAKIT SEKALI.......!!!!!!!!!!

Salam... aku rase x berape nak seronok la hari ni..... tapi pe-pe pun aku nak senyum  gak...:)
aku baru lepas potong rambut, rengan la sikit kepale kau ni, kalau tak berat je.. asik nak tido je... hmmmmmmmm....:( 


Korang mesti nak tau nape aku x berpe nak seronok hari ni,tengok gambar kat atas mesti korang dah taukansebab aku sakit hati betul ngan PC aku ni, boleh pulak PC aku  buat hal. ase aku tengah ulangkaji progreming,dah la besoknye ade perekse.>( 
PC aku buat hal dari malam sampai lah ke petang tadi baru aku boleh gune, nak yau rosak pe???
BLUESCREEN



 pening, satu malam aku x tido... nasib baik tadi lepas perekse dapat tido kejap,  

Macam-macam aku da buat, las2 aku buka CPU aku semua wayar pastu pasang balik, h
hidupkan balik, PC aku pun dapat on, alhamdulillah....:)( tapi debelum tu menyumpah seranah dah,,heheheee......)
ok lah aku po nak kemas balik barang yg aku gune wat betukan PC tadi...besepah2
 OK SENYUM SELALU.........:D

4 comments:

AYAI said...

btol..aku pn x tahn bla kuar blue screen nih..haha

Myung Dae said...

PERR !! Kesian gile . aq pon pernah jugak netbook ni macam tu . Tapi sabar je . Last2 ok plak . HAHA . Ko pagi tadi pergi exam tak ?

EZAD [M.X] said...

AYAI: ko blue screen ape yg keluar??

EZAD [M.X] said...

MD: amacam aku punye blog aku??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...