Thursday, February 17, 2011

KALAULAH AKU....................

Salam....senyum...:) kite sebagai manusia takkan pernah lari daripada melakukan ke silapan kan.. itu lah  lumrah manusia,Aku pun tak terkecuali ,bile kite  dah lakukan kesalahan mesti kite menyesal kan(itu bagi yg menyesal la.) bile menyesal kite selalu akan ucapkan 2 perkataan ni.." KALAULAH AKU......."
Sebenarnye bende ni dah berlaku dekat aku banyak kali, tapi aku selalu lalai ,asik terlupe je. Kadang-kadang aku fikir aku ni macam  orang yg  tak ade halatuju,Tapi itu bukan masalah aku yg sebenar ,tapi aku ni terlampau MALAS dan lagi teruk MALAS aku tu semakin hari semakin serius .



Masalah MALAS yg selalu buat aku  berkate "KALAULAH AKU........" aku ni da tahap kronik la kirenye ,tak tahu la kalau ade yg  lagi kronik dari aku. 


ni lah tahap kronik aku

entry kali ni aku  hanye nak buat saje-saje je,sebab nak lepas kan tekanan je,


Aaaaaaaaaaa.............!!!!!!!
Sekarang ni aku sedang hadapi kerisis dalaman yg terlampau, 
sape-sape tologlah aku.......!!!!!!!!
Aku rase sampai sini jelah aku punye entry.Wasalam...senyum...:)

2 comments:

Nurul Afifah Addnan said...

senang je tu..jd la lbih rajin~~ =.=' hehe..

EZAD [M.X] said...

seyum..:) afifah:tu memeng betul.. tapi, aku ni banyak tapinye je hehehheheheeeee......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...